Новини від СЕАТ
21.02.2020

Абсолютно новий CUPRA Leon був представлений під час відкриття нової штаб-квартири CUPRA Garage

Бренд інвестує 5,3 млн євро у свої нові потужності з виробництва
л

>  Бренд анонсує виробництво нових моделей, плануючи досягти 1 мільярд євро від загального обороту SEAT, коли буде представлено весь модельний ряд

>  CUPRA Racing презентує два гоночних автомобілі та підтверджує участь у PURE ETCR

>  Серійну версію CUPRA Formentor буде представлено під час Женевського автосалону

 >  Урочисте відкриття CUPRA Garage об'єднає клан CUPRA, зокрема нового амбасадора бренда Марка тер Штегена, Матіаса Екстрьома й Фернандо Беластегуіна

 

Марторель (Іспанія), 20 лютого 2020 року. Одночасно з другою річницею бренд CUPRA урочисто відкрив нову штаб-квартиру CUPRA Garage, яка розташована поруч з корпоративною штаб-квартирою SEAT. Під час події відбулася світова прем'єра нового CUPRA Leon, а також були представлені нові гоночні автомобілі. Окрім того, бренд розпочинає свою подорож на шляху електрифікації завдяки першому гібридному автомобілю.

Закінчивши 2019 рік із збільшенням продажів на 71,8% і 24 700 проданих одиниць, бренд CUPRA розпочав 2020 рік з великою кількістю запланованих новинок. Окрім відкриття нової штаб-квартири площею 2400 квадратних метри, дизайн якої нагадує гоночну трасу, бренд оновлює свою майстерню з виробництва гоночних автомобілів, а саме CUPRA Racing Factory. CUPRA інвестував 5,3 мільйона євро в нові потужності з виробництва, які тепер можуть вмістити 200 працівників.

«Ідею представлення CUPRA як незалежного бренда два роки тому було втілено якнайкраще, адже за цей короткий час саме він став нашою найприбутковішою бізнес-одиницею. CUPRA надає SEAT можливість виробляти більш прибуткові моделі та залучати нових клієнтів, а співпраця двох брендів забезпечує ресурси та базу для продовження зростання. Наразі ми вирішили підсилити бренд, побудувавши для нього окрему корпоративну штаб-квартиру»,- прокоментував Карстен Ісенсі (Carsten Isensee), виконувач обов'язків президента SEAT і виконавчий віце-президент з питань фінансів та ІТ на прес-конференції, присвяченій презентації CUPRA Leon.

2020: ключовий рік

Цього року CUPRA прагне продемонструвати свої можливості на автомобільному ринку, розширюючи свою лінійку й виходячи на ринки інших країн. Окрім успішного CUPRA Ateca портфоліо бренда поповнить перший CUPRA Leon, у версіях хетчбек і Sportstourer, а також CUPRA Formentor - перша модель, створена безпосередньо для бренда.

Генеральний директор CUPRA та виконавчий віце-президент SEAT з питань продажу та маркетингу Уейн Гріффіс (Wayne Griffiths) підкреслив, що «досягнуті за останні два роки результати з проданими майже 40 000 автомобілів підтверджують неймовірний потенціал бренда. CUPRA розвивається швидше, ніж ми очікували. Ми відкрили штаб-квартиру та подвоїли кількість нашої команди до 200 співробітників. Наразі ми переходимо на новий етап, на якому продемонструємо, що електроавтомобілі також можуть бути спортивними і ми плануємо досягти 1 мільярд євро від загального обороту SEAT, коли буде представлено весь модельний ряд».

Гріффіс також заявив, що серійна модель CUPRA Formentor буде вперше представлена на Женевському автосалоні, а на ринку з'явиться в другій половині цього року.

Марторель (Іспанія). До складу клану CUPRA ввійшов новий член - німецький футболіст Марк тер Штеген (Marc ter Stegen). Визнаний одним із найкращих голкіперів у світі, тер Штеген стане глобальним амбасадором CUPRA з метою популяризації бренду в світі.

У серпні минулого року CUPRA став офіційним партнером ФК «Барселона» з питань автомобілів і мобільності. Завершивши 2019 рік з результатом у майже 24 700 проданих автомобілів (на 71,8 % більше в порівнянні із  минулим роком), зараз бренд зміцнює цей альянс за допомогою партнерства з одним із найбільш видатних гравців клубу.

«Ми дуже раді вітати тер Штегена в клані CUPRA. Тоді як усім відомі першокласні результати Марка на футбольному полі, ми були вражені його винятковою особистістю, завдяки чому одразу повірили, що зможемо разом започаткувати чудові проекти. До того ж, оскільки у 2020 році CUPRA планує продемонструвати свої можливості на ринку за допомогою масштабного розширення модельного ряду, об'єднання зусиль з першокласним гравцем ФК «Барселона», який надихає весь світ, забезпечить нам краще позиціонування на ключових ринках, таких як Німеччина та Іспанія», - заявив Генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths).

Приклад, який виходить за рамки сфери футболу

Марк тер Штеген, який народився в німецькому місті Менхенгладбах (Mönchengladbach) у 1992 році, за свою футбольну кар'єру досяг значних успіхів. Протягом останніх п'яти років професійний гравець став володарем щонайменше 14 титулів, серед яких перемога в Лізі чемпіонів УЄФА (2015 рік) та чотири перемоги в сезонах футбольної ліги Іспанії. Крім того, він 24 рази виступав за національну збірну Німеччини.

Тоді як концепція бренду CUPRA спирається на сучасний спортивний стиль, тер Штегена обґрунтовано вважають сучасним голкіпером з енергійним стилем, швидкими рефлексами та високою точністю удару. Завдяки сильному характеру він став ключовим гравцем стартового складу ФК  «Барселона» і харизматичною фігурою в місті, повагу до культури якого він завжди відкрито демонстрував.

«Я пишаюся тим, що став глобальним амбасадором CUPRA. Мені дійсно дуже близькі такі цінності бренду, як пристрасть, рішучість і високі результати, а також його приналежність до Барселони. Я поділяю увагу бренду до дрібних деталей і високо ціную за ексклюзивність та спортивні якості. Я з нетерпінням очікую на можливість насолодитися цим успішним і унікальним партнерством, у рамках якого я буду брати активну участь у майбутніх проектах CUPRA та їздити за кермом автомобілів бренду», - прокоментував Марк.

Тер Штеген буде представлений у якості глобального амбасадора бренду  CUPRA на світовій прем'єрі нового автомобіля CUPRA Leon під час урочистої події з нагоди відкриття CUPRA Garage і другої річниці бренду, яка відбудеться 20 лютого.

CUPRA формує елітну команду чемпіонів, які розділяють цінності бренду - пристрасть, рішучість і високі результати. Минулого року бренд CUPRA залучив у якості амбасадора відзначеного численними нагородами гонщика класу «туринг» Матіаса Екстрьома (Mattias Ekström), а також ряд інших видатних спортсменів, серед яких призер Олімпійських ігор Саул Кравіотто (Saúl Craviotto) та автогонщиця Мікаела Коттулінскі (Mikaela Kottulinsky). Автомобільний бренд також представлений у паддл-тенісі за допомогою чотирьох найкращих гравців світу.

Перша модель бренду

CUPRA використав нагоду офіційного відкриття своєї штаб-квартири, щоб представити новий CUPRA Leon. За останні чотири роки компанія продала 44 000 одиниць цієї моделі останнього покоління. Для того щоб підвищити показники продажу компанії, бренд CUPRA представив хетчбек і версію Sportstourer з бензиновим двигуном, а також з двигуном з можливістю заряджання від електромережі з трьома варіантами потужності у 245, 300 або 310 к.с.

Автомобіль CUPRA Leon, який з'явиться на ринку в останній квартал цього року, вважається «Королем моделей Leon». Перший CUPRA Leon з логотипом бренда вирізняється дизайном, комфортом і найновішими технологіями.

Походження вказує шлях

CUPRA представив нову версію CUPRA e-Racer, першого у світі повністю електричного гоночного автомобіля. Генеральний директор бренда Уейн Гріффіс (Wayne Griffiths) підтвердив участь CUPRA в змаганнях гоночних автомобілів PURE ETCR, які стартують цього року. Бренд представлятимуть Маттіас Екстрьом (Mattias Ekström) і Жорді Жене (Jordi Gené).

Інженери бренда, народженого у світі перегонів, створили новий гоночний автомобіль з бензиновим двигуном - CUPRA Leon Competición. Екстрьом і Жене повинні представити автомобіль та підкреслити його покращену аеродинамічну ефективність і використання легких компонентів, створених за допомогою 3D-принтера для покращеного розподілу ваги.

Новий дім для клану CUPRA

Урочисте відкриття CUPRA Garage об'єднало клан CUPRA, до якого минулого тижня приєднався новий член, воротар Футбольного клубу «Барселона» Марк тер Штеген. Громадянин Німеччини приїхав на подію за кермом однієї з 1999 лімітованих версій CUPRA Ateca. Його офіційно представили як амбасадора бренду гостям і представникам ЗМІ.

На заході з нагоди відкриття CUPRA зібрав елітну команду чемпіонів, чотирьох послів у світі з падель-тенісу, зокрема аргентинця Фернандо Беластегуіна, призера Олімпійських ігор Сауля Кравіотто та гонщика Мікеля Аскона.

Світ CUPRA розширюється

Відповідно до своєї місії із створення ексклюзивних обмежених колекцій продуктів, які є відображенням стилю життя бренда, CUPRA представив кілька прототипів своїх нових напрацювань. Компанія з виробництва засобів для освітлення Marset створила портативну лампу CHISPA, розроблену безпосередньо для корпоративної ідентичності бренда. Взуттєвий бренд Mikakus представив прототип пари спортивного взуття в кольорах бренда CUPRA, яке Гріффіс взув на презентацію.

CUPRA також розширив свою лінійку сумок, аксесуарів та сонцезахисних окулярів завдяки співпраці з італійськими майстернями, а саме TRAKATAN і L.G.R. відповідно. Бренд прагне співпрацювати з людьми й компаніями, які спілкуються тією ж мовою дизайну та створюють унікальні  враження. У 2019 році CUPRA представив велосипед у виразному стилі бренда в співпраці зі студією FABIKE Projects.