Новини від СЕАТ
10.09.2019

На Франкфуртському автосалоні SEAT демонструє прискорення кампанії з електрифікації

CUPRA представляє концепт-кар Tavascan - перший повністю електричний автомобіль бренду/ Вихід SEAT Tarraco з гібридним приводом і заряджанням від мережі запланований на кінець 2020 року/ Mii electric створює передумови для демократизації електричної мобільності. У Німеччині автомобіль можна буде придбати за ціною від 145 євро на місяць без першого внеску/ Матіас Екстрьом - новий посланець CUPRA
frankfurt

Франкфурт (Frankfurt), 10 вересня 2019 р. Компанія SEAT прибула на Франкфуртський автосалон у повній готовності до демонстрації свого портфоліо автомобілів з електроприводом. Після повідомлення про вихід SEAT Mii electric та el-Born, двох перших моделей бренду з повністю електричним приводом, на міжнародному заході CUPRA представляє свій новий концепт-кар Tavascan. До нього приєднається новий SEAT Tarraco FR PHEV, перший електричний позашляховик бренду з гібридним приводом і заряджанням від мережі, для якого демонстрація у Франкфурті стане світовим дебютом. Крім того, ця модель - четвертий із шести електромобілів, про початок випуску яких до 2021 року заявляла компанія.

Після CUPRA Formentor з гібридним приводом, що є першою моделлю, яка вийде на ринок наступного року, а також яка була розроблена спеціально для бренду, концепт-кар Tavascan став першим автомобілем CUPRA з повністю електричним приводом на базі платформи MEB.

У Франкфурті компанія SEAT зафіксувала своєрідний «тачдаун» після досягнення кращих у своїй історії результатів продажів за період з січня по серпень. Обсяги глобальних поставок бренду зросли на 7,2% і склали 411 600 автомобілів.

У ході прес-конференції президент SEAT Лука де Мео (Luca de Meo) зазначив:«Міжнародний автосалон у Франкфурті проходить у чудовий для нас період з історичними показниками продажів та фінансовими результатами. Наша позиція дозволяє нам не відмовлятися від своїх намірів і робити подальші внески у мобільність для майбутніх поколінь у формі рішень, адаптованих до потреб завтрашнього дня. Електрифікація, як і мікромобільність та розробка рішень, що стосуються її, є ключовою частиною цієї мобільності».

Дві імпозантні моделі на сцені
Новий CUPRA Tavascan та SEAT Tarraco FR PHEV являють собою крок вперед у кампанії з електрифікації брендів. Концепт-кар CUPRA поєднує солідність позашляховика зі спортивним характером купе. Цей автомобіль створювався з опорою на найвищі стандарти вишуканості, елегантності й дизайну, які вирізняють бренд. У багажному відсіку автомобіля знаходиться концептуальна модель самоката CUPRA eXS kickScooter, спеціально розробленого з цієї нагоди.

Крім того, відтепер SEAT Tarraco доступний у комплектації FR з гібридним приводом, який забезпечує запас ходу на електричній тязі понад 50 км та рівень викидів нижче ніж 50 г/км. Завдяки сукупній потужності 245 к.с., яку забезпечують бензиновий двигун 110 кВт (150 к.с.) та електродвигун 85 кВт (116 к.с.), модель Tarraco PHEV є найпотужнішою в усій лінійці.

Під час прес-конференції віце-президент SEAT з досліджень і розробок Аксель Андорфф (Axel Andorff) підкреслив: «Гібридний Tarraco із заряджанням від мережі ідеально відображає нашу стратегію формування більш сталої мобільності, але при цьому він забезпечує динамізм і задоволення від керування, притаманні всім моделям SEAT, в першу чергу - версіям FR».

Мета - демократизація електричної мобільності
Компанія SEAT також скористалась нагодою, щоб оголосити під час автосалону про запланований на середину вересня початок продажів нового Mii electric. Цей маневрений і, безсумнівно, міський автомобіль буде внеском бренду у розвиток більш доступної електричної мобільності.

У Німеччині першу повністю електричну модель компанії можна буде придбати у лізинг на 36 місяців без першого внеску за ціною від 145 євро на місяць; при купівлі одразу ціна з урахуванням субсидій з боку держави та бренду становитиме 16 300 євро.

Замовлення на Mii electric приймаються з середини вересня у 14 країнах (Іспанія, Німеччина, Італія, Франція, Велика Британія, Австрія, Бельгія, Нідерланди, Швейцарія, Данія, Фінляндія, Норвегія, Швеція та Польща), а початок поставок запланований на початок 2020 року.

Одночасно з виходом на ринок моделі Mii electric компанія SEAT планує представити Wallbox - інтелектуальне рішення для заряджання автомобіля вдома. Пристрій, який клієнти зможуть придбати при купівлі автомобіля та замовити його встановлення, дозволить оптимізувати тривалість заряджання автомобіля і переглядати всю інформацію на своєму мобільному телефоні або за допомогою онлайн-платформи.

Сімейство CUPRA зростає
Продовжуючи стимулювати майбутнє автоспорту, CUPRA представляє Матіаса Екстрьома (Mattias Ekström) у ролі нового посланця бренду. Шведський гонщик приєднається до родини CUPRA, щоб зайняти чільне місце у стратегії бренду в гонках електромобілів. Крім того, Матіас стане офіційним водієм CUPRA e-Racer на майбутніх змаганнях електромобілів і буде брати участь у розробці гоночних моделей бренду з електроприводом.

Віце-президент SEAT з продажів і маркетингу та генеральний директор CUPRA Уейн Гріффітс (Wayne Griffiths) заявив: «CUPRA Tavascan - разючий концепт-кар, який демонструє надзвичайний потенціал бренду. Його великі розміри, спортивний дизайн, вишуканий інтер'єр та досконалий з технічної точки зору двигун являють собою важливу віху на шляху, який вже подолано CUPRA». Крім цього, Уейн Гріффітс зазначив: «Автоспорт запрограмований у самих генах CUPRA. Ми першими у світі створили CUPRA e-Racer - гоночний автомобіль класу «туринг» з повністю електричним приводом. Зараз ми можемо розраховувати на унікальні знання та досвід Матіаса Екстрьома, які допоможуть нам як з подальшим удосконаленням цієї моделі, так і в розробці стратегії бренду в перегонах електромобілів, щоб і надалі залишатися лідерами у цій сфері».

Про це компанія оголосила після консолідації своєї організаційної структури, у рамках якої було призначено керівний склад та збільшено кількість персоналу на 50 %. Новий бренд цього року продовжує бити рекорди: з січня по серпень компанія продала 17 100 автомобілів, що на 71 % більше, ніж за аналогічний період 2018 року. Крім того, у поточному році розпочалось будівництво нової штаб-квартири компанії, яка розташується неподалік від головного офісу SEAT у Мартурелі (Martorell). У серпні бренд CUPRA оголосив про угоду з ФК Barcelona, за умовами якої компанія стала глобальним партнером «Барси» з питань автомобілів та мобільності.
SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.
Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.