Новини від СЕАТ
10.12.2018

НОВИЙ АСИСТЕНТ SEAT TARRACO Автомобіль, що стежить за велосипедистами

Марторель, 10 грудня 2018 року. - Інженер SEAT із двома друзями-велосипедистами виїжджає на дорогу, щоб показати, як новий асистент SEAT Tarraco захищає велосипедистів - категорію учасників дорожнього руху, що є винуватцями 8% дорожньо-транспортних пригод у Європі. Ось як це працює:
seat

- Автомобіль, який розпізнає велосипеди: за кермом SEAT Tarraco сидить Естебан Алькантара (Esteban Alcántara), інженер із розробки систем активної безпеки компанії SEAT. Він помічає кількох велосипедистів, що їдуть у попутному напрямку. Під час наближення до них «...встановлений у передній частині радар визначає їхню присутність і з урахуванням траєкторії руху та швидкості автомобіля й велосипедистів активує певну послідовність дій, щоб уникнути зіткнення», - пояснює Естебан.

- Усе вирішують секунди: коли асистент SEAT Tarraco визначає, що до неминучого зіткнення лишається 1,5-2 с, він подає звуковий і візуальний сигнал. Якщо водій не реагує, за 0,8-1 с до ймовірного зіткнення автомобіль автоматично застосовує екстрене гальмування. За словами інженера, у реальній ситуації це означає, що «…під час руху на швидкості 72 км/год для уникнення зіткнення автомобіль почне гальмувати приблизно за 20 м».

- 1200 тестів у процесі розроблення: саме стільки разів перевіряють цього асистента, відтворюючи 450  ситуацій, які можуть трапитися на дорозі. «Випробування проводять у різноманітних реальних ситуаціях. Для цього використовують конструкції, що відтворюють характеристики пішоходів чи велосипедистів і дають змогу перевірити реакцію автомобіля в кожній ситуації», - пояснює інженер.

 - Головну відповідальність несе водій: Алькантара погоджується, що асистенти водія дуже допомагають за кермом: «Системи активної безпеки відіграють дедалі важливішу роль у забезпеченні захисту учасників дорожнього руху та в деяких випадках здатні запобігти зіткненням або мінімізувати їхні наслідки». Проте, зазначає експерт, головну відповідальність завжди несе той, хто керує автомобілем. «Асистенти такого типу в жодному разі не знімають із водія обов'язку залишатися пильним, дотримуватися правил дорожнього руху, зменшувати швидкість і підтримувати безпечну дистанцію під час обгону велосипедистів», - говорить він. Своєю чергою, велосипедисти повинні рухатися вздовж правого узбіччя, одягати шоломи в населених пунктах і не мають права їздити групами.

- Переймаємося безпекою кожного: «Захист водіїв та інших учасників дорожнього руху належить до важливих напрямів роботи науково-дослідного центру SEAT», - говорить Естебан. До нього приєднується дизайнер компанії і велосипедист-любитель Тоні Галлардо (Tony Gallardo), який наголошує: «Дедалі більше людей захоплюються цим видом спорту, тому ми повинні активно пропагувати важливість правильної поведінки на дорозі задля загальної безпеки».

 SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.

Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii. 

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.