Новини від СЕАТ
11.07.2018

ВОДІННЯ ВЛІТКУ

П’ять помилок під час користування системою кондиціювання повітря
seat

Давно минули ті часи, коли люди вирушали в подорож удосвіта, щоб не їхати під палючими променями сонця, або опускали вікна на автомагістралях, щоб знизити температуру в салоні. На відміну від сьогодення, у 80-х роках минулого століття кондиціонер не входив до переліку стандартного обладнання автомобіля. Розроблення системи охолодження для конкретної моделі триває три роки. За цей час у режимі 3D вивчають геометрію трубопроводів і дефлекторів системи вентиляції й за допомогою віртуального моделювання досліджують рух потоків повітря в автомобілі. Та люди й досі роблять помилки під час користування системами кондиціювання. Нижче наведені п'ять найпоширеніших помилок і кілька порад, як отримати від кондиціонера найбільшу користь:

УМИКАННЯ СИСТЕМИ КОНДИЦІЮВАННЯ НА ПОВНУ ПОТУЖНІСТЬ ВІДРАЗУ ПІСЛЯ ПОСАДКИ В АВТОМОБІЛЬ:
 
Улітку температура в салоні автомобіля, припаркованого на відкритому місці, може сягати 60 °C. Але за півгодини її можна знизити до 25 °C. Однією з найпоширеніших помилок є вмикання системи кондиціювання на повну потужність. «Перш ніж умикати кондиціонер, на хвилинку відчиніть двері та опустіть вікна» - рекомендує Анхель Суарес (Ángel Suárez), інженер Технічного центру SEAT. Так можна «у природний спосіб знизити температуру в салоні». Коли автомобіль провітриться, ви можете сісти в салон, зачинити двері та вікна й увімкнути систему кондиціювання.

ПОСТІЙНА РОБОТА СИСТЕМИ ВЕНТИЛЯЦІЇ В РЕЖИМІ РЕЦИРКУЛЯЦІЇ ПОВІТРЯ:
 
Ця помилка «призводить до запотівання вікон». Натомість Суарес радить використовувати автоматичний режим рециркуляції, щоб «система могла сама регулювати потоки повітря з більшою ефективністю та рівномірністю».